corrida

Deze namiddag was er onze jaarlijkse corrida. Een mooi initiatief waarbij leerlingen vanaf leeftijd vijfde leerjaar aan kunnen deelnemen. Voor onze school zetten heel wat leerlingen hun beste beentje voor. Bij de meisjes won Tiele uit de klas van juf Ninke de wedstrijd. Een super grote proficiat aan Tiele en natuurlijk aan iedereen die genoot van deze leuke namiddag. We zijn trots op jullie!